شیرآلات آزمایشگاهی در مدل ها و انواع مختلف از نمونه محصولات قابل ارائه توسط ما در شرکت بایرمن نماینده انحصاری شرکت NOVALAB آلمان برای تامین انواع شیرآلات تولیدی این شرکت می‌باشد. این تجهیزات برای باز و بست، کنترل و تنظیم جریان گازها، مایعات کاربرد دارند. و به منظور افزایش ایمنی و سهولت در کار کارکنان انواع آزمایشگاه‌ها در هود آزمایشگاهی و یا روی سینک آزمایشگاهی نصب می‌شوند.

‏NOVALAB در سال 2007 در شهر برلین به پشتوانه سالها تجربه مدیران خود در صنعت شیرآلات آزمایشگاهی و صنعتی تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل انواع شیرآلات مصرفی در آزمایشگاه‌ها، صنایع مختلف و مراکز آموزشی و تحقیقاتی و تجهیزات ایمنی مانند دوش و چشم شوی اضطراری می‌باشد. تولیدات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی است.

علاوه بر برند NOVALAB، از منابع داخلی و سایر برندهای معتبر اروپایی مانند شیرآلات آزمایشگاهی tof ایتالیا، BROEN دانمارک، FAR ایتالیا، CAROLS ALBORES اسپانیا و BRONAL انگلیس نیز تهیه شیرآلات آزمایشگاهی امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید انواع تجهیزات آزمایشگاهی نظیر کابینت آزمایشگاهی، سینک و شیرآلات آزمایشگاهی و .. را با کیفیت و قیمت عالی از شرکت بایرمن خریداری نمایید.

شیرآلات آزمایشگاهی چیست؟

این تجهیزات آزمایشگاهی دارای انواع گاز، آب، هوا و وکیوم هستند که در آزمایشگاه‌های آموزشی، تحقیقاتی، صنایع و آموزشی و .. بکار می‎روند. این تجهیزات آزمایشگاهی به دلیل کاربردشان باید در مقابل اسیدهای آلی، بازها، حلال‌های آلفاتیک و اسیدهای معدنی رقیق شده و … مقاومت بالایی داشته و دارای خاصیت ضد خوردگی باشند. از این‌رو در ساخت این محصولات از پوشش‌های الکترواستاتیک و اپوکسی استفاده شده است. هدف طراحی شیرآلات ایمنی و سهولت کاربران آزمایشگاه‌ها می‌باشد. این تجهیزات در روی سینک آزمایشگاهی و در هود آزمایشگاهی قابل استفاده هستند.

شرکت های سکوبندی آزمایشگاهی نظیر شرکت بایرمن، انواع مختلف این تجهیزات را بسته به نوع سیال، تعداد خروجی و … با بالاترین کیفیت ارائه داده‌اند.

فروش انواع شیرآلات آزمایشگاهی

طیف وسیعی از شیرهای آزمایشگاهی نظیر آب، گاز، وکیوم و هوا، قابلیت تطبیق‌پذیری فراوانی برای رفع نیازهای کاربران دارند. هر کدام از این محصولات بگونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند. اتصالات و شیرآلات آزمایشگاهی بایرمن به سبب اطمینان تست محصولات و دوام و کیفیت بالا بسیار باکیفیت هستند.

این تجهیزات شرکت بایرمن براساس استانداردها و مقررات بین المللی با مقاومت بالا عرضه شده‌اند. شما می‌توانید از کارشناسان ما در شرکت بایرمن، مشاوره فنی در رابطه با کاربرد این تجهیزات و نیاز خود بگیرید. جهت اطلاع از قیمت شیرآلات ازمایشگاهی و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

انواع شیرآلات آزمایشگاهی

شیرآلات آب

شیرآلات آب مقطر

شیرآلات گاز طبیعی

شیرآلات نیتروژن

شیرآلات هوای فشرده

شیرآلات خلا

انواع نصب شیرآلات آزمایشگاه

شیرآلات زیر شلفی

شیرآلات رو شلفی

شیرآلات رومیزی

شیرآلات هود

شیرآلات دیواری

تقسیم بندی شیرآلات آزمایشگاهی بر اساس نوع و تعداد خروجی

شیر آلات مولتی مدیا

شیرآلات مخلوط

شیرآلات چند طرفه

شیرآلات یک طرفه