وبلاگتجهیز بزرگترین پروژه سکوبندی آزمایشگاهی کشور

جشن افتتاح رسمی دانشکده شیمی وعلوم نفت دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و 60 آزمایشگاه دانشکده که توسط مجموعه بایرمن ساخته و نصب شده است. با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر زلفی‌گل، معاونان محترم وزارت نفت، رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و … برگزار شد.

این پروژه ملی، بزرگترین پروژه سکوبندی آزمایشگاه‌های کشور محسوب شده و توسط تیم طراحی و فنی بایرمن در کمتر از شش ماه اجرا و نصب شده است. این پروژه چندهزارمتری، در برگیرنده مدل‌های مختلفی از سکوبندی با رویه‌های مختلف، انواع هود شیمی، کمدهای نگهداری مواد شیمیایی، انواع شیرآلات، سینک‌ها و سایر تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد.

طراحی و اجرای سکوبندی 60 آزمایشگاه با تجهیزات مربوطه در کمتر از 6 ماه، رکورد بی‌نظیری در کشور محسوب شده و از حیث زمان اجرای کار و  نیز کیفیت انجام آن مورد تحسین و تقدیر وزیر محترم علوم و سایر مدیران و اساتید دانشگاهی قرار گرفت.

اجرای کیفی سکوبندی آزمایشگاه‌های مذکور براساس استانداردهای مربوطه و تحت نظر اساتید ذیصلاح مربوطه و کارشناسان فنی محترم دانشگاه بوده است.

زحمات شبانه‌روزی تیم طراحی، تولید و نصب بایرمن با عنایت و لطف پروردگار به ثمر نشست و هماهنگی کامل بین افراد واحدهای مجموعه بایرمن با یکدیگر و نیز با مدیریت محترم دانشکده، جناب آقای پروفسور بصیری پارسا، دستاوردی ماندگار برای فرزندان این آب و خاک به یادگار گذاشت.

مطالعه این خبر در خبرگزاری های رسمی کشور

ایرنا
خبرگزاری ایسنا
بسنا
ایسنا
خبرگزاری فارس
خبرفوری
صاحب خبران
خبرگزاری مهر
همدان پرس
صاحب خبران