سرامیک مقاوم در برابر اسید اروپایی

از انواع بسیار پرکاربرد صفحه رویه در سکوبندی آزمایشگاهی می‌توان به سرامیک مقاوم در برابر اسید اشاره کرد که در برابر بسیاری از مواد خورنده اسیدی و بازی بجز اسید هیدروفلوریک مقاومت بالایی نشان می‌دهد.

سرامیک های شرکت بایرمن از دو منبع اروپایی و غیر اروپایی بر اساس درخواست کارفرما قابل تهیه می‌باشد. این سرامیک ها در کیفیت تولید، زیبایی ظاهری و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

سرامیک مقاوم در برابر اسید اروپایی

KERAPLAN-Italy

شرکت بایرمن نماینده انحصاری تولیدات شرکت KERAPLAN ایتالیا در ایران می‌باشد که از تولیدات این شرکت انواع صفحه رویه سرامیکی مقاوم در برابر اسید و سینک‌های آزمایشگاهی سرامیکی مقاوم در برابر اسید می‌باشد.

صفحه رویه های سرامیکی مقاوم در برابر اسید این شرکت با کیفیت بالا، طبیعت دوست، و با دانسیته بالا (جذب بسیار کم مایعات) می‌باشد.
صفحه رویه سرامیکی مقاوم در برابر اسید KERAPLAN ضخامت 25 و 32 میلیمتری داشته که بدون نیاز به عملیات زیرساخت می توان نصب آن را انجام داد.

از ویژگی‌های سرامیک مقاوم در برابر اسید KERAPLAN تنوع رنگ (سفید، کرم، طوسی و آبی روشن) و تولید سفارشی در اندازه های مختلف بنا بر طرح آزمایشگاه می‌باشد. لذا عملیات ساخت با حداقل بندکشی و حداکثر یکپارچگی امکانپذیر است.

عمق این سرامیک ها از 50 تا 90 سانتیمتر و طول اسلپ ها از 60 تا 200 سانتیمتر متغیر است.
از دیگر مزایای صفحه رویه سرامیکی مقاوم در برابر اسید KERAPLAN مقاومت بالای آن در برابر مواد اسیدی و بازی، انواع مختلف مواد شیمیایی خورنده، گرما، آتش و خط و خش می باشد.

صفحه رو یهای سرامیک مقاوم در برابر اسید ساخت این شرکت انواع مختلفی دارد

صفحه رویه برای میز کار آزمایشگاهی لبه دار و بدون لبه
صفحه رویه برای داخل هود

System Ceram-Germany

شرکت سیستم سرام با سابقه ای طولانی تولیدکننده انواع صفحه رویه و سینک آزمایشگاهی مقاوم در برابر اسید می‌باشد.
ویژگیهای سرامیک تولیدی سیستم سرام مانند سرامیک KERAPLAN می‌باشد.

سرامیک مقاوم در برابر اسید غیر اروپایی

سرامیک ساخت ایران

سرامیک ساخت ایران

صفحه رویه‌های سرامیک مقاوم در برابر اسید تولید شده در ایران دارای ضخامت 10 میلیمتری می باشد که برای نصب نیاز به زیرسازی دارد.
مزیت این صفحه رویه قیمت پایین تر آن نسبت به انواع وارداتی است.

سرامیک ساخت چین Eagle

این سرامیک نیز در برابر اکثر مواد شیمیایی بجز اسید هیدروفلوریک مقاوم است. ضخامت آن 11 میلیمتر و دارای ابعاد 80*80، 60*60 و 120*60 سانتیمتر می‌باشد.
سرامیک Eagle در دو رنگ سفید و کرم موجود است.

سرامیک ساخت چین Eagle