وبلاگنمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها در عرصه لوازم آزمایشگاهی، می‌توانید با شرکت در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی گامی موثر در جهت رشد و پیشرفت صنعت آزمایشگاه در کشور بردارید. با شرکت در نمایشگاه نجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌توانید دستاوردها و تلاش‌های خود را در این حوزه با دیگران به اشتراک بگذارید و خود را بیشتر در این زمینه معرفی کنید.

تاریخچه نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی

یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در عرصه تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی تهران می‌باشد. بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین لمللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در 29 خرداد سال 97 آغاز شد و در 1 تیر زمان آن به پایان رسید. قبل از این نمایشگاه یک نمایشگاه آزمایشگاهی در کشور سنگاپور و شهر سنگاپور در تاریخ 13 تا 15 فرودین سال 97 برگزار شده بود. این نمایشگاه بزرگترین کنفرانس و نمایشگاه پزشکی در کشور سنگاپور بود. همچنین در این نمایشگاه بروزترین روش‌های مدیریت آزمایشگاهی موثر برای توسعه و ارتقای تکنیک‌های تشخیص انواع بیماری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین محدوده زیادی از عناوین آموزشی در این نمایشگاه برای آموزش و روشن سازی همه مسائل پوشش داده شد. این نمایشگاه یک جایگاه مناسب برای موارد زیر بود:

  • توسعه و راه اندازی جدیدترین نوآوری‌های تشخیص طبی و خدمات
  • تعامل با بازدید کنندگان از دیگر مزایای نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی است.
  • ایجاد بازارهای فروش
  • بازده سرمایه گذاری‌ها با این نمایشگاه به حداکثر خود رسید.

در کل نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی با هدف به نمایش دادن محصولات برای دستیابی به عوامل نفوذی و قدرتمند نوظهور و رشد پایه‌ای مشتریان برگزار می‌شود. بنابراین تولید کنندگان و عرصه کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی می‌توانند راهکارها و پیشنهادات خود را در فضایی که پر از خریداران بالقوه و فروشنده‌ها و توزیع کنندگان و تامین کنندگان است، به نمایش بگذارند.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی (IranLab) ساخت ایران

این نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی یکی از بهترین و معتبرترین نمایشگاه‌های ایران در زمینه ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی است. نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی هرساله برگزار می‌شود و ششمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 3 تا 6 دی ماه سال 97 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد هدف از برگزاری این نمایشگاه، افزایش ایجاد شغل، افزایش حجم فروش و افزایش صادرات کشور و افزایش توان مالی برای سرمایه گذاری داخلی است که از سال 92 آغاز شده است.

این نمایشگاه بر اساس نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌شود و معرفی کننده محصولات و تولیدات شرکت‌های فعال داخلی در زمینه تجهیزات مواد آزمایشگاهی در این نمایشگاه حضور دارند. شرط اصلی حضور در این نمایشگاه تایید تولید کنندگان و شرکت‌های فعالی است که حوزه فعالیت آنها در زمینه بومی سازی یک فناوری و یا یک محصول از قبل اعلام شده باشد.

مهم‌ترین موضوعات در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران

شرکت کنندگان در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی از نظر فنی و قیمت محصولاتی که عرضه می‌کنند توسط کمیته ارزیابی مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین ترتیب تجهیزات آزمایشگاهی محصولات مختلف به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با قیمت منطقی و رقابتی با سایر محصولات خارجی عرضه می‌شود. مهم‌ترین موضوعاتی که در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی در سال 97 مورد بررسی قرار گرفت، عبارتند از:

  1. نفت، گاز و پتروشیمی
  2. برق، الکترونیک، نرم‌افزار
  3. عمران و ساختمان
  4. مکانیک، شیمی و متالورژی
  5. کشاورزی و محیط‌ زیست
  6. فیزیک پایه
  7. تجهیزات عمومی آزمایشگاهی
  8. تجهیزات و ماشین‌ آلات در حوزه فناوری‌های راهبردی
  9. مهندسی پزشکی و زیست مواد
  10. مواد آزمایشگاهی
  11. تجهیزات آموزشی با فناوری مناسب
  12. تجهیزات حوزه تست و آزمون صنعتی
  13. ارایه کنندگان خدمات کالیبراسیون

شرکت در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چه مزایایی دارد؟

شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران دارای مزیت‌ها و فواید زیر است:

  1. آشنایی و شناخت جدیدترین محصولات و تکنیک‌ها در زمینه لوازم و مواد آزمایشگاهی
  2. دیدار با شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای یافتن فرصت‌های شراکتی و تجاری
  3. دریافت سفارشات و جذب مشتری در زمینه آخرین محصولات قابل دسترسی در بازار
  4. دستیابی به تجربه‌های مفید در کنفرانس‌های علمی
  5. کسب دانش و اطلاعات از متخصصین سراسر جهان

چگونه با شرکت در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی می‌توان برندسازی کرد؟

با غرفه سازی در نمایشگاه لوازم و وسایل آزمایشگاهی می‌توانید برای خود فرصت‌های ارتباطی و شراکتی عالی ایجاد کنید. همچنین با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید وجه شرکت خود را در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی بیشتر کنید و کمک زیادی به برند سازی خود کنید. وجه سازی و گسترش آگاهی در ارتباط با محصولات و خدمات شما به مراجعه کنندگان در نمایشگاه در آینده کاری شما تاثیر ویژه‌ای دارد و جایگاه شما به عنوان یک فرد پیشرو در این صنعت بیشتر از قبل اثبات می‌شود.

در واقع با شرکت در نمایشگاه وسایل آزمایشگاهی می‌توانید برند خود را با سایر برندهای معتبر هم تراز کنید و محصولات و خدمات خود را در محیطی پویا و تعاملی به نمایش بگذارید. با این کار پیام خود را به صورت کاملا واضح به تمام همکاران و شرکای خود می‌رسانید. در کل شما می‌توانید با ایجاد حداکثر تعاملات و فرصت‌های ملاقات در این مکان تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان برندهای خود را ارتقا دهید و با مشتریان بالقوه ملاقات کنید. با این کار می‌توانید علاوه بر جذب مشتری، مراجعه کنندگان خود را در نمایشگاه سرگرم کنید.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی شرکت کنیم؟

اگر شما هم یکی از شرکت‌های فعال در عرصه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی هستید باید نسبت به اتفاق‌های جهانی و حیاتی که در موفقیت کسب و کارتان نقش زیادی دارندف توجه کنید و هیچ رویداد مهمی را از دست ندهید. شما به عنوان شرکت کننده یا بازدید کننده از نمایشگاه‌های تجهیزات و مواد آزمایشگاهی بازدید کنید و کارایی خدمات و محصولات را مورد بررسی قرار دهید. اینگونه فضاها بهترین مکان برای ارتباط شما با سایر تولید کنندگان است و اطلاعات زیادی در رابطه با جدیدترین دستاوردها در اختیار شما قرار می‌دهند. در این نمایشگاه‌ها شما با افراد حرفه‌ای که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ملاقات می‌کنید و به راحتی از آخرین اخبار در زمینه کاری خود و ابزار آلات دقیق، برنامه‌های کاربردی و تکنیک‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها و بخش‌های مدیریتی آگاه می‌شوید.

همچنین با شرکت در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی به دیدگاه کاملی از محصولات، خدمات و راهکارهایی در صنعت آزمایشگاه و تجهیزات آن خواهید رسید. شرکت بایرمن یکی از فعالان در زمینه تولید تجهیزات مختلف آزمایشگاهی مثل موارد زیر می‌باشد:

شرکت بایرمن با اطلاع از جدیدترین فناوری‌ها در ساخت و تولید این تجهیزات آماده است تا کلیه سفارشات شما مبنی بر تولید و طراحی کمد آزمایشگاهی، هود آزمایشگاهی یا فیوم هود، کابینت آزمایشگاه و انواع شلف بندی آزمایشگاه، میز توزین استاندارد و دقیق و… را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.